18.09.25 | Výpis z jednání ZO dne 08.09.... |
15.09.25 | Oznámení o době a místě... |
11.09.25 | MEUPDY/0052009/DOP/2025/PHo... |
11.09.25 | OZNÁMENÍ VEŘEJNOU VYHLÁŠKOU... |
11.09.25 | Vyrozumění členů OVK/školení |
Provoz OBECNÍHO ÚŘADU KŘEČKOV- od 1.3.2021
OMEZENÍ PROVOZU OBECNÍHO ÚŘADU KŘEČKOV
V souvislosti s Usnesením vlády ČR ze dne 26.února2021, publikovaným pod č. 196 v rámci krizových opatření, bude od pondělí 1.03. 2021 do 21.3. 2021 na Obecním úřadě v Křečkově omezen provoz.
Vyzýváme občany, aby zvážili naléhavost vyřízení úřední záležitosti, případně odložení osobní návštěvy úřadu.
V době stanovených úředních hodin je možné, pro vyřízení Vašich záležitostí, kontaktovat zaměstnance úřadu na tel: 325 630 014. Tímto způsobem lze sjednat konkrétní čas pro vyřízení Vaší neodkladné záležitosti individuálně i mimo níže uvedené úřední hodiny.
Úřední hodiny a provozní doba se stanovují v následujících dnech takto:
Pondělí: ÚŘEDNÍ HODINY 16:00 – 18:00 hod.
Středa: ÚŘEDNÍ HODINY 16:00 – 18:00 hod.
V případě neodkladné záležitosti kontaktujte: Markéta Jeníková, starostka: tel: 775 274 899
Vážení občané, děkujeme Vám za pochopení a přejeme pevné zdraví!